جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پروژه بازگشت یزدانی و مرادمند کلید خورد!| سورپرایز برای استقلال

  • کد خبر: ۱۰۳۶۶۳
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
پروژه بازگشت یزدانی و مرادمند کلید خورد!| سورپرایز برای استقلال
درحالی که مرادمند ویزدانی زمان قابل توجهی است از استقلال جدا شده و به ملوان پیوسته‌اند، اما پروژه بازگشت این دو بازیکن به استقلال کلید خورده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گرچه جدایی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تا امروز در وضعیت فنی استقلال اثر مخربی نگذاشته و دیگر بازیکنان به خوبی از عهده مسئولیت‌های محوله برآمده‌اند، اما اثرگذاری و محبوبیت این دو بازیکن جدا شده در استقلال سبب شده هوداران این باشگاه همچنان به دنبال خبر‌هایی درباره بازگشت این دو بازیکن به تیم‌شان باشند. در روز‌های اخیر پیرامون بازگشت مرادمند ویزدانی به استقلال البته خبر‌های تازه‌ای هم به گوش می‌رسد واحتمال دارد دوباره این دو بازیکن را در ترکیب استقلال ببینیم. درباره مرادمند گفته می‌شود که به دنبال گرفتن معافیت است. قوانین نیز به سرباز‌ها اجازه می‌دهد در طول دوران سربازی برای گرفتن معافیت خود اقدام کنند واگر مرادمند دلایل کافی دراختیار داشته باشد، ممکن است از این مزیت بهره‌مند شده و دوباره برای استقلال بازی کند. با توجه به اینکه او تا کنون برای باشگاه ملوان بازی نکرده، بازگشتش به استقلال نمی‌تواند از لحاظ قوانین فوتبالی نیز غیر قانونی تلقی شود. ماجرای یزدانی هم برای هواداران استقلال همچنان به عنوان یک پرونده باز، اما امیدوار کننده در جریان است. درباره سیاوش گفته می‌شود که اگر دراردیبهشت ماه بتواند دوباره در امتحانات دانشگاه قبول شود، از معافیت تحصیلی بهره‌مند شده و درنتیجه حضورش در استقلال بلامانع خواهد بود. به این ترتیب بازگشت یزدانی را هم نباید دور از ذهن تلقی کرد هرچند که تا مشخص شدن تکلیف این ماجرا به لیگ هم به پایان خواهد رسید ویزدانی اگر می‌خواهد با استفاده از این امتیاز قانونی دوباره برای استقلال بازی کند، باید چشم به بازی‌های فصل بعد بدوزد. به هرحال این ماجرا همچنان به شکلی کشدار ذهن هواداران استقلال را در برگرفته و چیزی تا امروز مشخص بوده اینکه یزدانی و مرادمند هنوز نتوانستند به رغم تمام شایعات بازگشتی پرسروصدا به تیم سابق خود داشته باشند. هرچند که نباید نسبت به این بازگشت نا امید هم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->